tirsdag 23. november 2010

En liten oppdatering eller noe sånt

Her er årets julekort fra oss!
Bildet er tatt i sommer før vi flytta. Marius var på ferie hos oss og plutselig satt alle i sofaen. Måtte jo bare ta bilde... Og det blei fint også jo.

Når det gjelder pappa, så er han utrolig flink ... må bare få sagt det. Han skal starte cellegift kur nr 2 i morgen, så skal han overflyttes til opptrening i Hå. Det vil vel egentlig si at han kan bo hjemme og være dagpasient på Nærbø.
Skal bli godt for mamma å få pappa hjem og for oss unger. Nå slipper mamma å kjøre de 10 mila hver dag for å besøke pappa.
Vi var hjemme på lørdag for å hilse på pappa. Det var utrolig godt å se han igjen. Selv om jeg blei litt skremt av å se hvordan han gikk. Han bruker rulator, hvilket Ernst likte veldig godt. Pappa fikk trent godt.

Så er det snart jul. Heldigvis er vi nesten ferdige med gavene. Har bare noen få igjen. Kom plutselig på at vi må jo kjøpe gave til lille Ernst også. heheh... Kan ikke huske alle på en gang.
Ellers er jeg så å si ferdig til jul.
Julekorta er skrevet og lagt i konvolutter, som sagt er nesten alle pakkene i hus, julepynten må nesten vente en uke og på lørdag har jeg tenkt å lage pepperkaker, kromkaker og kakemenn. Ungene skal jammen meg få hjelpe til med pepperkaker og kakemenn, så kan jeg ta kromkakene alene. Hadde med en ladning julekaker til jæren og mamma på lørdag.

Så holder vi på å ta bilder av Ernst. Må nesten ha et 1års bilde av han på veggen. Har funnet ut at det er veldig dyrt med fotograf, så vi prøver selv. Har fått tatt mange fine bilder men om de kan brukes som 1års bilde er jeg usikker på.
Her er de 2 jeg mener er best

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Eva!
Reidar er veldig flink å ta bilder.. han har godt kamera, ekstern blits og bakgrunn, så dersom du vil kan dere komme hit å ta bilder (gratis selvfølgelig). Du kan se noen av bildene han har tatt på min facebookprofil (de med hvit bakgrunn).
Bildene deres var kjempefine, så det er bare hvis dere vil!

klem Kristine