søndag 2. mai 2010

MIN SIN

MIN KJÆRE ERLING ERNST JOSDAL


Dette er MIN mann!
Sånn ser han ut når han leker med vår lille prins Ernst!
Rart å tenke på at vi har nå bodd sammen i 2 år allerede. I august er det 3 år siden vi møttes.
25.august 2007 reiste jeg til Tonstad første gang for å besøke denne mannen. Og her blei jeg værende.
Offisielt flytta jeg ikke inn før etter påske 2008.
Mamma sa da at ho ikke visste hvem av oss som hadde det best. Ho så med en gang hva vi gjorde med og for hverandre. Hvordan vi var sammen... Ho merka alt sammen!
Ikke ett sekund har jeg angra på at jeg reiste opp den lørdagen i august.
Det om å ta ting rolig og forsiktig må jeg bare le av.... heheh...
Etter en time ca i bilen møtte jeg Robin og Sunniva. Så var det også gjort.
3.helga jeg var her oppe spurte Sunniva om jeg snart skulle flytte inn.
Nå spør folk om når vi skal gifte oss... HVIS det skjer så skal det skje i hagen med grilldressen på. Har lova Robin at han skal få gå i fotballklær hvis vi skal gifte oss. Så då blir det nok aldri ... ... ... heheheHer sitter han å spiser middag på sykehuset i Flekkefjord, dagen før vår lille prins kom til verden.

Veldig gla i deg vennen!

2 kommentarer:

Tom larsen sa...

He he hvis dokke ska gjifta dokke så stille æg som grillmestar i grilldress å lysegrøne crocs å strå cowboyhatten min :-) Hadde våre heilt kanon dæ. Et brullup sånn heilt udenom alt aent :-)

Ja han æ en goe mann, men så æ nok du au et godt kåne ebne :-))

Eva Kråkenes sa...

Ja du meine!!!
Syns æg ser dæg i dei klænå!!!
Ha ha ha ha

han æ en goe mann ja og æg æ dæ besta kåneebne ever heheheh