lørdag 13. desember 2008

Klær for oss over 60kg





God aften alle sammen!
Må si litt om klær tenkte jeg!
Oppdaga en ny butikk for oss store i går. Zizzi eller noe sånt heter den.
Den var i Egersund, men finnes også på Bryne.
Der var det moteriktige klær og ikke så alt for dyre heller.
For oss som er store så er det ikke enkelt å finne noe som er fint, slankende og ikke for koneaktige klær.
Noen mener at striper er slankende, men det gjelder bare LODDRETTE striper. Så går en da inn i en stormote butikk for å finne slike klær, men hva finner vi... JO topper med VANNRETTE striper... hvilket virker forstørrende...
Men denne nye butikken hadde loddrette striper, og kuule topper som jeg tørr å gå i...
Den jeg har kjøpt er 2 delt. med en singlett inni (små stropper) og en veldig tynn langarma topp oppå. Denne toppen var nesten tettsittende...
Hvem hadde trodd at jeg skulle kjøpe tettsittende topp....
Det beste var at Erling også likte den veldig godt på meg hehehe..
Så nå er klesdrakta til jul ordna ihvertfall...


1 kommentar:

Anonym sa...

SÅ bra!! Jeg er for stor til de ogsåp jeg, men men, blir bedre tider neste år... Etter en stund kommer jeg nok også til å ta turen der. Vet hvor det er, ja på Bryne da. Jeg skal gå i min sedvanlige hverdags t-skjorte jeg, til jul...
Herlig. Men, det er det som er inni som teller, ikke klærne mine. Og så er vi jo bare hjemme og da.
Skal si du har skrevet! Har ikke lest siden ditt første innlegg. Koselig!! :-)

Klem EV :-)