søndag 28. desember 2008

Jula

Ja, så var denne jula også over... Kjedelig på en måte, men veldig deilig på en annen måte.
Eller kanskje ikke helt over for våres del.
Ungene kommer hjem på mandag og da skal vi feire jul her i huset også. Det blir på ungenes premisser. De skal selv få velge maten, så det blir vel noe taco eller lasange hvis jeg kjenner de rett hehehe..
Så skal vi pakke opp gaver. Blir veldig koselig.

Vi fikk masse fine gaver. Det jeg vil nevne her er et fotoalbum mamma har laga. VI leverte bilder fra turen vår til Røst i sommer, så har hun laga et kjempe fint album på elitefoto eller noe lignende. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett i den. Utrolig stilig å få. Tror jeg skal levere flere slike bilder til mamma så kan hun få lage flere album til oss...
Fikk også bukse av min kjære Erling. En knallkul en, BULA er visst merket.
Så fikk vi penger, tvkanne, strikkasokker, en knall fin engel i keramikk.

Vi har flere gaver som skal pakkes opp, så jeg får komme tilbake til resten av gavene...
ha en fin kveld

Ingen kommentarer: