onsdag 1. januar 2014

Nytt livstegn fra meg!

Da var det jammen meg på tide med et nytt innlegg fra meg!

Har ikke skrevet noe i hele 2013.
Hvis jeg skal skrive et sammendrag av året 2013, blir dette et laaangt innlegg.
Det gidder jeg ikke.
Men året kom og gikk uten noen spesielle hendelser...
Ferien gikk til Larkollen i fjor som året før. Alltid gøy på "Golfhytta!"
Vi tilbrakte også noen dager på hytta. Både før og etter ferien!

Andre ting som skjedde i 2013?? hmmm
Robin begynte på VKII, Sunniva begynte i 7kl, Ernst fortsatte i barnehagen. Nå som 4åring.
Vi har hatt familiesammenkomster, som bursdager, både her hjemme på Tonstad, men vi har også vært på jæren endel..
Nokså normalt år må jeg si.

Denne jula blei litt spesiell for oss. Vi skulle være hjemme, bare oss. Jeg var litt skeptisk til det hele, men kvelden var en suksess. Dette kommer vi til å gjøre hvergang vi har alle ungene her.
Menyen var også litt spesiell... 
Vi voksne spiste vanlig julemiddag, som inneholdt pinnesteik, kålrabistappe, poteter og kål. Mens ungene spiste Grandiosa... Alle skulle jo få det de likte best var avtalen.
1.juledag var vi hjemme hos mamma på middag. Pinnekjøtt igjen! Nydelig. Vi var alle sammen. Ingen manglet, bortsett fra pappa.
En veldig koselig dag, men jeg selv merket savnet litt ekstra denne dagen. Men nettopp derfor var det godt at vi var sammen. 
Pakkelek hadde vi og Grete hadde ordnet quiz!

2.juledag pakke vi Robin og Sunniva i bilen å kjørte de på toget. De skulle til Gjerstad å feire nyttår sammen med mors familie.
På samme toget kom Karina og Bendikte, som hoppa inn i bilen (til Dag, som vi måtte låne... En lang historie jeg ikke gidder å skrive om) og vi reiste til Flekkefjord for å spise middag og Anne Karin og Øyvind. Ei nydelig ribbe!

Nyttårsaften spiste vi hjemme. Ei nydelig sursteik av elg.
Så kl 21 var vi nede på kulturhuset. Ernst fikk løpt og lekt i noen timer før rakettene...
Et fantastisk arrangement som vi med glede blir med på flere ganger!

Nå er vi helt i starten på et nytt år... Blir spennende å se hva dette året bringer.
Godt nytt år alle sammen

Ingen kommentarer: