tirsdag 13. juli 2010

Nå med bilder!!!


Nå er jeg temmelig irritert her altså!
Norge i ett nøtteskall. Flaut å si at en er fra Norge i dag altså.
Vi ønsker å få utlevert antatte terrorister fra Tyskland, mens vi sender en ærlig dame fra filipinene. Denne dama har jobba som au pair og på en kafe. Det var visst galt av ho å jobbe på en kafe. Det pga en kode i passet hennes. Nå skal ho sendes hjem til filipenene sammen med sin NORSKE sønn på 8 mnd. Mens mannen må sitte igjen i Norge!!!
Kan noen forklare meg slike regler, for jeg skjønner ikke en dritt.Hvis dere ikke har hørt om denne saken så gå inn på Facebook og gruppa:
De trenger all den støtte de kan få! Stakkars mann må være uten sin kone og sønn i 2 år før han kan søke om familiegjenforening (eller noe sånt)Jeg har også lagt inn innlegg hos godeste Jens Stoltenberg angående denne saken. Håper alle 72000 medlemmer i gruppa gjør det samme. Så får vår fantastiske statsminister noe å lese på i USA...

Ny oppdatering: LAILA FÅR BLI I NORGE....

Da hadde jeg fått det ut på "papiret"

Ellers har jeg mye å skrive om her. Men hvor skal jeg egentlig begynne nå???
Jo:Vi var i et fantastisk bryllup i helga. Ann Elin og Tom gifta seg.
Vielsen var veldig fin. Ann Elin så ut som ei dronning der ho kom i den nydelige kjolen. Tom så slett ikkje så verst ut han heller.
Etter vielsen hadde vi noen timer hvor vi reiste hjem til mamma og pappa og hadde oss noe mat. Pizza grandiosa med peperoni. Smakte godt.
Middagen begynte kl 17. Ryggen min hadde ikkje vært god hele uka, men jeg håpte at den skulle holde ut hele kvelden. Men den gang ei. Jeg gikk i 11-halv 12 tida. Da ville den ikkje mer. Utrolig trist. Erling måtte gi beskjed til brudeparet for jeg orka ikkje. Jeg ville bare grine. Erling kom hjem ca en time etterpå. Jeg blir så forbanna når ryggen skal bli sånt når jeg har det så gøy. Masse koselige folk, mye jabbing. Men for min del tok det slutt. Skulle ikke gått på finsko men crocs eller joggeskoa heeheheheh.

Lille Ernst og Sunniva var hos May Lis. Der levde de som kongelige! Begge fikk nye sko.
Sunniva var ikke i søvnen før rundt 1 på natta. Hadde visst spist masse godterier.
Ellers hadde de vært på diverse turer i fugleparken, M44, bada i badekaret noen ganger. De har nok fått det de peika på begge to.

Ernst sov borte fra mamma for første gang og det gikk kjempe fint. Mammaen fikk sove til 1130 noe ho ikke kan huske å han gjort på evigheter. Gjorde godt!

På tide å stoppe nå tror jeg!

Ingen kommentarer: