tirsdag 24. februar 2009

Ultralyd.... w7d6

Ja her her den lille inni magen min..
Ikkje enkelt å se, men midt i bildet er det en svart runding. Inni der er det litt hvitt. Dette er barnet.
Trodde jeg var mye mere på vei, men det var jeg altså ikkje. I morgen er det 8 uker.

Jeg må tilbake til ny ultralyd den 12. mai. Da vil jeg få nøyaktig termindato.
Den foreløpige datoen er 10. oktober.

Da vil jeg også få vite kjønn.
Problemet er at jeg vil vite det, men Erling vil ikke hehehe
Hvordan gjør man det da?

Da får dere ha en fin dag alle sammen



2 kommentarer:

Monsoon sa...

Åååh så jillt å se! Og jeg ser prikken som er barnet også! Ja tenk at det er ungen din om noen måneder. Fantastisk! :-) Wee!

Du får bare be Erling gå utenfor når dere skal se etter kjønnet, for du må jå få lov til å vite hvis du vil... Kanskje han blir så nysgjerrig at han også vil vite.

Klem

david santos sa...

Fantastic posting. Nice picture and pretty colour!
Congrats!!!!