onsdag 11. februar 2009

Gravid!!!


God aften alle sammen!
Ja jeg er gravid...
Dette bildet er ikke fra min ultralyd, men et bilde jeg fant på nettet. Jeg skal ikke på ultralyd før 24.februar.
For å være ærlig vet jeg ikke hvor langt jeg er på vei. Det får vi vite når vi skal til Flekkefjord den 24.februar.
VI gleder oss veldig.
I dag fikk ungene her vite det. Egentlig skulle de ikke vite noe før etter ultralyden, men et besøk i dag røpa seg litt veldig mye så vi måtte bare sette oss ned å fortelle alt sammen....
De blei kjempe glade.
Navna er allerede på papir. De mest populære er Hannah ( som i Hannah Montana) og Christian (som i Christiano Ronaldo)
Da skjønner jo alle hvem som har valgt hvem her hehehe
Vi har fått beskjed at denne ungen som kommer skal bli Vålerenga fan og ikke noe annet. Robin skal hjelpe han å bli fotballproff..
Så vi får bare håpe det blir en gutt hehehe
More to come

1 kommentar:

Monsoon sa...

Ååååh så søte barna er!!! Jeg synes jo at Hannah og Christian er nydelige navn jeg da. Hehe! Har likt Hanna(h) siden Isfolket. Gleder meg til å høre hvordan ultralyden gikk!

Takk for at du ble en "follower"...

Nuss og klem :-)